Assalamualaikum n hope everyone having a cool holiday this CNY :)

Many things have happen to me these past 3 months..but it is settled one by one. Will tell u the stories when i get the time (n mood :P)

Tq for dropping by,readers! -2 February

Sunday, May 16

Di mane ade kemahuan, di situ ade tasik maryam

pg td, cm bese, ak akn bjln kaki ke tasik maryam u jog. ni sumenyer sbb stamina y dh menurun sbb asyik skip jog. pttnyer tiap2 kene jog. bile stamina dah turun, tiap kali nk tempur ngn partner full set for 3 minute, mesti cpt pancit n penat.

dah nk smpai tasik tu, tetibe ak rase langkah kaki aku dh jd ringan. aku tgk bawah...rupe2nyer tapak kasut belah kiri dah cm nk tercabut sgt..

cmne nk jog cmni? >_<

ak pn pejam mate n cbt je terus tapak kasut tu n terduduk kt wakaf tasek tu..sbbkn ak dh tekad u jog rini, aku pun tak pk ape n mule jog.

whatever happens, aku akn bg y terbaik u dptkn gold medal 4 tempur puteri this masum 2010!
yosh!!



*mud down dh reda, dh kembali bersemangat*
lg 4 jam..

2 lovely comment:

Paan said...

aku dah 3tahun skip jog
ahaha
dah tak confident nak start balik dgn lemak lemak semua ni
semput kang naya

hajar DK said...

g tukar tapak kat center.. RM8 sahje.. huhu.. tapi tu tapak sandal aku la.. kalau tapak sport shoe tak tau la bape.

Post a Comment