Assalamualaikum n hope everyone having a cool holiday this CNY :)

Many things have happen to me these past 3 months..but it is settled one by one. Will tell u the stories when i get the time (n mood :P)

Tq for dropping by,readers! -2 February

Thursday, May 21

Monday morning at Taman Kepong

Satu2nye company y berbaju merah garang. wow! XP
design baju cop sendiri tuuu...baju tu? beli kt giant jer.ngah3..


budak2 ideabox pagi2 dah hyper.


pagi di taman metropolitan kepong u team building games =D


1st game: kmplkn air terbanyak ngn pass2 kt tgn

tgn2 y bocor. hua3


2nd game: laluikn org tru 'electric fence' (tali rafia je pun:P)


hua3...tak sgke drg leh angkat aku. ini bermkne ku dah kurus!
lalalaalaa~

Victory jump kami. hepi betul~
kalah pun hepi. hua3....
kanak2 ribena la katekaaan... XP


5th game: kene gune bdn u bntkkan stucture. group ktrg kene bt effiel tower.
de rupe tak? ngee~


nila muke2 y aku tatap pagi petang,siang malam kt ofis stp ari sepnjg sem ni.
hmpr sume ku tak kenal or tak rapat b4 sem ni.
make new freeeeens :P
last game: bt line terpanjang ngn everything y kite ade.
tali kasut, earphone, etc.
huah..penat dah.


Sedang berade di opis mmbt design ngn officemates.
huaaa...walaupun dah kol 1 pg,
tpi keadaan masih meriah.
ahahah~

itulah life bdk kaed ^_^

7 lovely comment:

::Aliffadhol:: said...

haha..menarik2..
jap2..
nak tnye..
pmpuan leh erk pakai baju lengan pendek tapi pkai handsock panjang g2?

leh tlg ak carik hukum die...??!!

hajar DK said...

patutnye team aku baju merah gak.. huk2...
tema ofis aku merah....

pade pndpt aku la kan, kalau pakai tangan pendek tapi pakai handsock, tetap tak tutup aurat gak.. sebab yg aurat tu bukannye kulit je, tapi bentuk badan pun aurat gak.... huhu....

NajaTikaH said...

salam.

sekadar pandangan dr saya yg lemah.

tak salah pkai handsock klu pkai bju lengan pendek,tp dgn syarat hansock tu tak ketat(sampai nampak bentuk lengan), n warnanya x sama dgn warna kulit.

LisOtt said...

wahh best2!!bgn tido esoknye lenguh habis 1 bdn.anyway,fight jugak kite ek.haha.seri!

DaruL said...

happening nye.

nak jdbudak kaed la jugak

hahaha

bolehxmar... kui3

jack said...

nsem gk mamat bju merah y ad no 13 2

Mardhiah said...

two words.

eer...okay
XP

Post a Comment